Într-o lume digitalizată la cel mai înalt nivel, este important să știi cum să îți promovezi afacerea într-un mod cât mai atractiv, atât din punct de vedere al eficienței, cât și al costurilor. În acest sens, există două metode generale pe care te poți baza pentru ca mesajul sau produsul business-ului tău să ajungă la cât mai multe persoane, acestea fiind promovarea online și utilizarea panourilor publicitare ce vor oferi vizibilitate maximă afacerii tale.
Află care sunt cele mai eficiente metode de promovare a afacerii
- Promovarea pe Google utilizând Google Ads
Printre cele mai vânate metode de promovare la momentul actual este utilizarea promovării pe Google prin Google Ads. Campaniile trebuie țintite cu grijă, iar înainte de dezvoltarea acestuia, va trebui să îți creezi profilul consumatorului tău: ce vârstă are, de unde vine, care sunt pasiunile acestuia, pentru o țintire cât mai precisă. Prin promovarea Google Ads, produsul tău va fi garantat vizibil dacă câștigi licitația pe cuvântul cheie ales. De exemplu dacă vinzi piese de mobilier, poți opta să creezi o campanie Google Ads pe cuvântul: mobilier de calitate. Google îți permite să investești cât îți propui și îți oferă diferite unelte utile pentru eficientizarea costurilor și promovării.
- Promovarea prin rețelele de socializare
Rezultatele promovării prin social media sunt imediate și aduc trafic garantat către paginile utilizate, cum ar fi Facebook, Instagram sau chiar YouTube. Un element important pe care trebuie să îl ai în vedere atunci când vine vorba despre promovarea prin social media este credibilitatea, iar acest lucru îl vei obține utilizând elemente vizuale cât mai plăcute și un ton al vocii cât mai apropiat de profilul consumatorului tău.
- Utilizarea panourilor publicitare
Atunci când încerci să atragi noi clienți, o bună parte dintre aceștia nu vor putea fi accesați în mediul online, din diferite motive, tocmai de aceea este necesar să afli care este cel mai eficient mod prin care îți poți face cunoscut business-ul. Promovarea din mediul offline nu trebuie deloc desconsiderată din strategia de marketing. Utilizarea de panouri publicitare și suporturi outdoor de la Penta Media îți va oferi vizibilitate perfectă în viața reală, atât în oraș, cât și în lateralele părții carosabile ale celor mai circulate drumuri.
- Dezvoltarea unei baze SEO puternice
În final, pentru a oferi o vizibilitate cât mai bună website-ului firmei tale, va trebui să pui bazele unei strategii SEO puternice pentru ca afacerea ta să fie găsită mult mai ușor în căutările Google. În acest sens, dezvoltarea unui blog și introducerea unor fragmente ce conțin cuvinte cheie relevante sunt obligatorii pentru ca site-ul tău să apară printre primele căutări.
Strategia de promovare a unei afaceri este la fel de importantă precum dezvoltarea produsului, sau serviciului, pe care dorești să-l vinzi către consumator. O promovare slabă, de regulă, face diferența între un business profitabil și unul care se chinuie să obțină vânzări. În acest sens, este important să știi cum să acționezi în mediul online, dar și cum să atragi clienții în viața de zi cu zi folosindu-te de panouri publicitare atractive.
Sursa foto: Unsplash.com