Șaua nouă, jantele pe auriu și detaliile pe negru mat constituie accentele ideale pentru a evidenția stilul sporty și, în același timp, elegant al scuterelor din gama Racing Sixties. Atunci când vor să aleagă un scuter Vespa din seria Racing Sixties, riderii au la dispoziție două opțiuni distincte de scheme de culoare, putând alege fie pentru verde cu galben pentru un look mai tradițional, fie pentru roșu cu alb pentru un aspect mai dinamic, modern și fresh.
Sursa de inspirație pentru lineup-ul Racing Sixties vine de la „riderii gentlemeni” care luau parte la cursele cu scutere în anii 60, când libertatea de expresie devenea o extensie a personalității vehiculului din dotare prin adăugarea de diferite accesorii mai ales în scopul de a înfrumuseța, dar și pentru un plus de funcționalitate. Comunitatea de rideri era în acea perioadă însuflețiță de un spirit de independență colectiv, care se manifesta și prin crearea echipei ideale de curse, prin selecția curselor potrivite și a aspectului perfect pentru modelul de scuter deținut. Look-ul era atent gândit, în termeni de culoare, grafici și materiale, toate jucând un rol esențial la vremea aceea.
Se poate spune că graficile și culorile alese de un rider aveau, adesea, o legătură cu țara de origine sau că echipele optau mai degrabă pentru detalii stilistice distinctive și anumite culori care le reflectau caracterul și plăteau un tribut vizual brandurilor care le ofereau suport în încercarea de a cuceri victoria în competiții. În ceea ce privește seria Vespa Racing Sixties, alegerile de stil sunt un ecou ce explorează personalitățile sportive legendare și evenimentele care au devenit atât de emblematice, cum ar fi de exemplu cursele de la Monaco și Marele Premiu Monza sau cursa de anduranță istorică Targa Florio.
Deși este plăcut să ne amintim de trecutul glorios, rămâne deosebit de important să trăim în prezent, iar Vespa a știut foarte bine să îmbrățișeze, să dezvolte și să implementeze cele mai noi inovații în domeniu. Toate modelele Sprint dispun de motorizarea eficientă i-get (Italian Green Experience Technology), în 4 timpi, 3 valve per cilindru, pe răcire cu lichid și injecție electronică. Acest motor a devenit un reper în sectorul său, cu fiecare detaliu, de la evacuare până la arhitectura internă a transmisiei și noul filtru de aer, proiectat pentru a asigura o plimbare lină, mai silențioasă și distractivă. Vespa Sprint este moștenitoarea generației emblematice de scutere sportive și zvelte care puteau fi văzute pe străzile europene și în anii 60. Ele păstrează look-ul atractiv care le-a făcut celebre, beneficiind, totodată, de avansuri tehnice la standardele prezentului. Din pachetul standard nu lipsesc luminile LED complete, ABS și USB.
Vespa GTS 300 Super este un scuter alimentat de un motor monocilindru, 300cc, 4 timpi, 4 valve, răcit cu lichid, pe injecție electronică. Dotat cu suspensii moderne, sistem ABS, faruri și lumini de zi cu LED-uri, USB, Bike Finder și alte caracteristici, GTS 300 Super Racing Sixties nu are egal pe segmentul său.