Cu toate că România nu traversează cel mai bun moment din punct de vedere economic, situația internă fiind influențată și de contextul global, tot mai mulți români aleg să investească în bunuri care își păstrează valoarea, ba chiar cărora le și crește odată cu trecerea anilor.
Printre aceste bunuri se află și bijuteriile, noua pasiune a românilor care vor să bifeze două aspecte dintr-o singură lovitură: să-și arate dragostea pentru persoana iubită, dar să facă și o investiție pe termen lung.
Când vine vorba de verighete cu diamante piața din România a explodat în ultimii ani, tot mai mulți conaționali renunțând la clasicele verighete, cel mult cu gravură. „Am descoperit că pot personaliza verigheta dincolo de simpla gravură. Acum pot adăuga oricâte diamante doresc și companiile de bijuterii care dețin și fabrici pot face orice îți dorești în materie de design”, a declarat unul dintre clienții companiei Valmand, producător român de bijuterii.
„Suntem în plin avânt informațional și asta se vede în fiecare zi în calitatea clienților care ne trec pragul. Tot mai mulți știu ce își doresc de la o bijuterie, mai ales când doresc verighete. Sunt mult mai documentați despre metalele prețioase, știu ce poate să ofere piața și spre bucuria noastră au și minime cunoștințe despre diamante, lucru care ușurează tot procesul de achiziție și creare a unei bijuterii unice”, a declarat un reprezentant Valmand.
Specialiștii estimează că în anii care urmează, pe fondul revenirii la o viață post-Covid și a reluării evenimentelor precum nunțile, cifra vânzărilor de bijuterii cu diamante va crește exponențial. Doar în iarna anului 2021 cifrele categoriei verighete cu diamante pentru un producător precum Valmand au crescut cu 18%, iar tendința arată că până la finalul anului tot mai mulți români își vor semna relația cu o bijuterie cu adevărat unică și strălucitoare.
„Tot ce se întâmplă în piață ne bucură nespus. Suntem în punctul fericit, la aproape 30 de ani de când am deschis primul magazin în România, în care putem spune că vorbim unei audiențe mature care știe să facă diferența între o bijuterie achiziționată dintr-un magazin de specialitate și o alta cumpărată din mall”, a mai declarat reprezentantul Valmand.