Mutarea de la o adresă de acasă la alta nu este o sarcină ușoară. Am inclus câteva sfaturi simple și practice pentru a vă ușura viața pe parcurs.
Ambalare și organizare
Ambalarea și organizarea ordonată a obiectelor de mutat este esențială pentru a nu avea probleme în a le găsi în locații noi.
Cand trebuie sa iti schimbi locuinta, cel mai important este sa te adresezi transportului a tot: de la mutarea mobilierului, electrocasnicelor, hainelor, decoratiunilor, electronicelor.
Un alt aspect foarte important recomandat de orice firma de mutari mobila este scaparea de tot ce nu mai este necesar in noua locatie. Acesta este momentul perfect pentru a scăpa de toate lucrurile pe care nu le folosești niciodată și nu te deranjează să le arunci. În acest fel, veți evita să vă umpleți noua casă cu obiecte inutile. Aruncă obiectele nefolosite și donează-le.
Mulți cumpără cutii de carton și rulouri de folie cu bule pentru ambalare, dar ne putem organiza și într-un mod mai ecologic, ambalând tot ce putem în ambalaje reutilizabile în jurul casei tale. Dar nu uita, daca apelezi la o firma profesionista de mutari de mobila in Bucuresti, aceasta se va putea ocupa de toate transporturile si ambalarea.
Când începeți să vă mișcați, încercați să mențineți ordinea. Adică, încearcă să pui totul într-o ordine dată: haine și haine, pantofi și pantofi, cărți, tablouri etc. Încercați să împachetați și să protejați oglinda sau pictura.
Nu este recomandat să depășiți 20 kg per cutie. De asemenea, fii atent la obiectele mici care sunt ușor de pierdut. O idee bună este să înfășurați toate obiectele mici în hârtie colorată pentru a le face mai vizibile și mai ușor de identificat.
Dacă urmați toate aceste sfaturi, veți economisi cu siguranță timp și efort în timpul procesului de mutare, ceea ce va ușura întregul proces. Pentru a scapa de toate aceste griji, poti apela in siguranta la o firma de mutari care se va ocupa de toate, de la ambalare, expediere, despachetare si rearanjare a mobilierului in noua locatie.