Secretele multimiliardarilor au fost descoperite! Tu știi care este CHEIA SUCCESULUI în afaceri?

În prezent, există în lume peste 2000 de oameni care se pot lăuda că sunt miliardari. Iar aproximativ 50 dintre aceștia sunt oameni încă tineri, care și-au clădit adevărate imperii pornind de la o idee simplă, dar genială. Astfel, mulți dintre aceștia nu au fost nevoiți să muncească o viață întreagă pentru a acumula averi consistente, reușind să atingă succesul în doar câțiva ani. Totuși, pentru a reuși în viață este nevoie de câteva elemente esențiale, care să te ajute să fii cu cel puțin un pas înaintea competitorilor.

5 sfaturi de la miliardarii lumii

Dacă vrei să ai și tu succes în afaceri, ține cont de faptul că, fără o reclamă bună și o vizibilitate suficientă, există riscul ca businessul tău să bată pasul pe loc, oricât de bune ar fi produsele sau serviciile pe care le vinzi. Reclama e sufletul comerțului, încă de la manifestările ei primordiale (afișe și „strigături”) și până în prezent, când marketingul online și optimizarea SEO se numără printre cele mai eficiente și moderne modalități de promovare, după cum reiese și din constatările agențiilor de profil, printre care și SEO Cupcake.

Pe lângă reclamă, însă, mai este nevoie și de alte demersuri și abordări. Iată care sunt elementele principale care i-au ajutat pe câțiva dintre miliardarii contemporani să ajungă la realizări spectaculoase, după propriile lor declarații:

  1. Mark Zuckerberg, inventatorul platformei de social media Facebook (actualmente Meta): „A nu-ți asuma riscuri este rețeta sigură a eșecului. Într-o lume în care schimbările se produc rapid, singura strategie care te va conduce garantat către eșec este să nu îți asumi niciun risc”. Așadar, ai nevoie de o doză consistentă de curaj ca să încerci să reușești acolo unde alții nu au făcut-o, înaintea ta.
  2. Brian Chesky, co-fondator Airbnb: să nu îți fie teamă să ceri ajutor sau să întrebi despre lucrurile pe care nu le știi: „De fiecare dată când mi-am dat seama că nu mă pricep la ceva, m-am gândit că trebuie să fie cineva care să știe cum se face acel lucru. Majoritatea antreprenorilor de succes sunt lipsiți de acest tip de rușine.”
  3. John Collinson, co-fondator și președinte Stripe (companie care oferă servicii financiare și SaaS) privește orice situație ca pe o oportunitate: „Oamenilor le este mai la îndemână să creadă că toate oportunitățile sunt deja luate. Dar eu cred că lucrul ăsta nu este deloc adevărat. Sfatul meu pentru mine, cel din trecut, ar fi să privesc orice situație, oricât de neplăcută ar părea, ca pe o oportunitate”.
  4. Alexandra Andresen, una dintre moștenitoarele imperiului Ferd, declarată de Forbes cea mai tânără miliardară a lumii în 2016, 2017 și 2018, este împotriva risipei, fiind mai degrabă adepta economisirii: „Întotdeauna mi-a plăcut să economisesc banii pe care i-am câștigat singură, fără să cer bani de la mama sau de la tata. Am avut o satisfacție mai mare atunci când am putut să investesc în ceea ce mi-am dorit banii câștigați și adunați de mine”.
  5. Chris Wanstrath, co-fondator GitHub, nu se lasă distras de la activitățile sale, păstrându-și tot timpul telefonul pe modul silent: „Cu cât mai mult îți vei păstra concentrarea, cu atât mai rapide și mai eficiente vor fi rezultatele muncii tale”.

Iată, deci, că succesul este o ecuație complexă, în care fiecare amănunt, oricât de mic, contează! Cert este că afacerile viitorului se orientează tot mai mult către sfera digitală. Așadar, oricare ar fi obiectul afacerii tale, dacă nu vei exista și online, șansele tale de succes vor fi minime.

Sursa foto: Shutterstock.com