Alături de o strategie de marketing puternică pentru atragerea de trafic, modul în care îți pregătești magazinul pentru vânzare poate dicta succesul business-ului tău.
Astăzi am să-ți prezint 3 optimizări esențiale pe care să le implementezi acum, pentru a vinde mai bine clienților tăi, dar și pentru a-i fideliza.
1. Captează-le adresa de email
Nu toate persoanele care ajung în magazinul tău sunt pregătite să cumpere în acel moment.
Poate că sunt în stadiul de cercetare, poate că nu sunt convinse că vor cumpăra sau caută să obțină mai multe beneficii cu comanda (de exemplu, cadouri în coș) etc. Există multe variabile.
Ce poți să faci? Nu lăsa clientul (vizitatorul) să te uite.
Captează-i adresa de email și folosește-o în campaniile tale de email marketing prin care îi transmiți oferte în funcție de interesele lui.
Dacă vinzi cu Gomag, poți să folosești modulul de pop-ups pe care îl poți personaliza și seta pentru a afișa pop-up-uri în funcție de obiectivele tale: abonare la newsletter, recuperare coș, recomandări produse etc.
Sfat! Convinge vizitatorul să-ți lase adresa de email oferindu-i ceva la schimb: un material digital, o reducere, un cadou surpriză la prima comandă etc.
Super Sfat! Folosește-te de cookie-urile lor și fă campanii de remarketing.
2. Atrage atenția clientului prin marcaje promoționale
Ai produse noi în site? Ai reduceri speciale? Lichidări de stoc? Produse cu cadou? Livrare gratuită?
Comunică aceste oferte și vizitatorilor tăi.
Platforma Gomag îți pune la dispoziție aplicația marcaje promoționale care nu numai că te va ajuta să comunici mai ușor ofertele speciale din magazinul tău, dar și să crești valoarea coșului de cumpărături în funcție de strategia ta de vânzare.
3. Crește încrederea în brandul tău
Foarte mulți clienți au nevoie de o confirmare/ validare că un magazin este de încredere, înainte de a cumpăra.
Aici am mai multe sugestii care te pot ajuta:
- Afișează datele de contact pe site (număr de telefon, adresă de e-mail) pentru clienții care au întrebări suplimentare, vor să comande telefonic etc.;
- Afișează testimoniale peste tot în site (homepage, pagina de produs, pagina de finalizare comandă etc.).
- Afișează o galerie de imagini. Creează o galerie de imagini primite de la clienții tăi în timp ce utilizează produsele tale.
Sfat! Stimulează-ți clienții să îți ofere dovezi de încredere oferindu-le diferite beneficii (coduri de reducere, oferte personalizate etc.).
Dacă folosești platforma Gomag, poți automatiza procesul de cerere recenzii/ testimoniale din partea clienților folosind aplicația review-uri automate.
Ai identificat câteva locuri în site-ul tău care necesită îmbunătățiri?
Pune în aplicare sugestiile de mai sus, testează instrumentele potrivite care te ajută să îmbunătățești experiența și interacțiunea utilizatorilor cu brandul tău și du-ți business-ul la următorul nivel.