Detinerea unei afaceri reprezinta un motiv de mandrie, de bucurie si in acelasi timp o mare responsabilitate fata de clienti, fata de angajati, dar si fata de tine, ca antreprenor. Multe persoane (in special tineri) viseaza la un viitor independent, unul in care sa nu fie nevoiti sa lucreze peste program pentru altcineva, ci doar pentru ei. Asa ca pornesc pe un drum greu, necunoscut si care poate sa le aduca satisfactie sau sa ii intristeze. Crunta realitate ne arata ca un procent foarte mic din afacerile noi rezista mai mult de doi sau trei ani. Asa ca multi antreprenori fie cauta un alt domeniu in care sa activeze, fie se reprofileaza profesional.
Motivele pentru care o afacere esueaza sunt mult, iar lipsa de ajutor profesionist este printre cele mai intalnite. Multe persoane vor sa faca totul singure si nu accepta nici un pic de ajutor. Iar de aici si pana la faliment nu este decat un pas. Iar cand vine vorba comertul electronic, lucrurile sunt cu atat mai complicate.
Este adevarat ca in ziua de astazi, oricine isi poate deschide o afacere datorita evolutiei tehnologice. Un magazin online este mult mai usor de intretinut decat un magazin fizic, pentru ca poate fi administrat din confortul casei, iar numarul angajatilor nu trebuie sa fie ridicat. Insa, desi pare usor, pentru a avea succes, antreprenorii trebuie sa investeasca mult timp si resurse pentru a castiga un renume.
Daca facem o comparatie, un magazin fizic de genul boutique, amplasat la parterul unui bloc, are mai multe sanse de a rezista fata de un magazin online. Primul are vad comercial, pentru ca oamenilor le este mai comod sa cumpere produse mici de la parterul blocului decat sa mearga pana la primul supermarket. Asadar, magazinul este vizibil si are mari sanse sa supravietuiasca primilor ani, pana isi construieste o clientela fidela. Insa, un magazin online este ca un peste intr-un ocean. In acel ocean sunt milioane, miliarde de pesti (concurenta), asa ca el trebuie sa fie diferit si sa faca tot ce ii sta in puteri pentru a se face afirmat, pentru a demonstra ca merita atentia.
Un magazin online nou infiintat nu va fi vizibil din prima pentru potentialii clienti, pentru ca regulile comertului electronic sunt usor diferite fata de cele ale comertului clasic. Asa ca daca vrei ca site-ul tau sa progreseze, sa atragi cat mai multi potentiali clienti si sa devii un nume important in domeniul tau de activitate, trebuie sa apelezi la servicii SEO. Daca este prima data cand auzi de SEO, este in regula. Nimeni nu s-a nascut invatat. Noi iti recomandam sa apelezi la specialisti in domeniu, cum ar fi Doctor SEO si iti garantam ca site-ul tau va ajunge cunoscut si tu vei invata ce trebuie sa faci pentru a mentine succesul afacerii tale.
Asadar, daca site-ul tau nu progreseaza, daca nu ai clienti si daca te gandesti sa renunti la afacere, inseamna ca ai nevoie de optimizare SEO. Ce mai astepti pentru a cere ajutorul specialistilor in domeniu? Afacerea ta merita tot ce e mai bun!