Indiferent de domeniul de activitate, fiecare companie are nevoie de o strategie de marketing cât mai solidă, pentru ca produsele sau serviciile prestate de către aceasta să ajungă la cât mai mulți posibili cumpărători. Promovarea nu se referă doar la reclamele care sunt difuzate pe canalele media, pentru că și partea offline are un rol extrem de important, într-o piață aproape sufocată de o diversitate remarcabilă.
Astăzi îți vom prezenta cele mai bune trei idei de promovare offline pe care le poți aplica pentru a-ți promova business-ul cât mai curând, fără vreun efort deosebit sau vreo investiție exacerbată. Iată cum te poți face cunoscut pe piață!
Reclama outdoor
Mai mult ca sigur, ai observat de-a lungul timpului o mulțime de reclame exterioare sub formă de bannere sau afișe care ți-au atras atenția. Indiferent dacă le-ai sesizat la o trecere de pietoni, pe peretele vreunui restaurant sau la metrou, reclamele de acest tip apar peste tot. Însă, de cele mai multe ori, ele pot ajunge să deranjeze vizual, într-un cadru și așa aglomerat, cum des întâlnim în orașe. Nu este, însă, și cazul reclamelor luminoase, care sunt mai mult decât elegante, conțin informații concise și sunt montate în dreptul afacerii pentru care se face promovarea.
Dacă vrei să te bucuri de o promovare offline personalizată, apelează la un panou cu LED-uri de la SmarSoft Electronic și lasă animațiile sau textele pe care alegi să le proiectezi să vorbească de la sine despre produsele sau serviciile pe care le pui la dispoziția clienților tăi.
Pliantul/broșura
Promovarea eficientă nu ar trebui să se oprească aici. Ai la dispoziție o altă formă de a face reclamă business-ului tău apelând la pliante. Acestea pot conține informații despre serviciile oferite sau produsele pe care vrei să le comercializezi, dar și o listă de prețuri, pentru ca posibilul cumpărător să își poată face o idee despre bugetul pe care ar trebui să îl investească pentru a se bucura de tot ceea ce îi poți oferi. O metodă eficientă de a atrage cât mai mulți clienți este să menționezi pe broșurile pe care le împarți pe stradă sau le pui în cutiile poștale că cei care vor veni cu ele vor beneficia de un discount considerabil.
Materiale promoționale
Ultima idee pe care am ales să ți-o prezentăm este investiția într-o serie de materiale promoționale, precum pixuri, tricouri, agende, calendare, magneți sau cărți, în funcție de afacerea de care te ocupi și care dintre acestea se pretează mai bine business-ului tău. Cei care vor primi materialele promoționale vor fi mai mult decât încântați de acestea, iar tu vei reuși să te promovezi prin intermediul lor în mod gratuit, odată ce obiectele ajung în posesia lor.
Acestea sunt cele mai importante idei de promovare offline pe care le poți aplica pentru firma pe care o reprezinți. Nu-ți rămâne decât să o alegi pe una dintre acestea și să te bucuri de clienți, din ce în ce mai mulți! Succes!