Cum te poți promova în rețelele sociale?

Rețelele sociale reprezintă una dintre cele mai rapide și eficiente modalități de conectare cu publicul țintă. Anunțurile în rețelele sociale pot fi foarte profitabile dacă sunt alese în funcție de obiectivul vizat.

Campaniile create in rețelele sociale și respectiv anunțurile din rețelele sociale utilizează la maximum toate informațiile pe care utilizatorii le au înregistrate in platforma folosită, pentru a le oferi conținut cât mai personalizat posibil și, ca atare, oportunități de conversie.

Din ce în ce mai multe companii încep sa folosească anunțurile din rețelele sociale. Posibilitățile de a ajunge la audiența dorită sunt numeroase. Rețelele de socializare sunt un canal de publicitate incredibil de profitabil și versatil, care oferă posibilitatea de a construi o campanie de facebook ads specifică pentru a satisface o gamă largă de obiective, la costuri relativ scăzute.

 

Ce sunt anunțurile in rețelele sociale?

Înainte de a prezenta diferitele tipuri și exemple de anunțuri din rețelele sociale, să analizăm ce sunt, modul în care sunt construite și de ce sunt importante.

În fiecare zi sunt publicate peste 500 de milioane de postari pe Twitter, peste 300 000 de fotografii încărcate și aproximativ 4 milioane de acțiuni pe minut pe Facebook. Având în vedere aceste date, cum putem scoate în evidență campaniile de publicitate pe social media? Cum putem convinge un utilizator să dorească să dea click pe anunțul nostru?

 

Designul anunțurilor in rețelele sociale

Cum sunt create campaniile în rețelele sociale? Ce imagini și text sunt folosite, în ce context funcționează și care este strategia pe care o urmărim?

Pe alte platforme digitale, utilizatorii sunt deja “pregătiți” să treacă prin procesul de conversie, datorită faptului că aceștia au ajuns pe website după ce au cautat cuvinte cheie specifice. Cu ajutorul anunțurilor în rețelele sociale, prezentăm produsul nostru utilizatorilor care fac parte din publicul nostru țintă, dar care nu cunosc neapărat marca noastră sau nu se gândeau să cumpere produsul.

De aceea, în publicitatea în rețelele sociale întâlnim strategii foarte diferite atunci când analizăm publicul țintă vs anunțuri sau conținutul organic vs. conținutul plătit. Tonul masajului, conținutul în sine și comportamentul utilizatorului sunt diferite în fiecare situație.[…]

Daca vrei sa afli mai multe despre publicitatea online, citeste articolul integral pe blogul semsphere.ro/blog  al agentiei de marketing online Fiveplus Solutions.