Internetul este un peisaj vast care creste pe zi ce trece. Conform statisticilor realizate de site-ul marketingprofs.com, se pare ca in fiecare zi sunt publicate doua milioane de postari pe bloguri. La acestea se adauga articolele din presa, advertoriale seo, continut pentru paginile site-ului etc. Este enorm. Cum ati putea face ca propriul continut sa conteze in toata aceasta mare de cuvinte?
I-am rugat pe cei de la agentia de marketing abcseo sa ne raspunda la aceasta intrebare. Iata ce au declarat expertii de continut:
„Au apus zilele in care puteai scrie postari, articole si advertoriale seo de 500 de cuvinte, umplute cu multe cuvinte cheie, dupa care sa astepti sa curga trafic garla in site-ul tau. Azi, continutul trebuie sa ofere o valoare reala ca sa poata genera trafic. Trebuie sa fie de inalta calitate si de incredere. Continutul trebuie sa-i ajute pe vizitatori sa le rezolve o problema sau sa le raspunda la niste intrebari. In mod ideal, in calitate de expert in domeniul in care activeaza, o firma va putea oferi o perspectiva unica asupra problemei. Cea de a doua cale este de a cere ajutorul unor specialisti in continut pentru creare si publicare articole de publicitate calitativa, advertoriale seo, continut pentru site etc.”
Cei de la agentia seo sunt de asemenea de parere ca o strategie de continut trebuie sa bifeze mai multe lucruri. Trebuie sa fie optimizata pentru motoarele de cautare ca sa poata atrage vizitatori pe site.
Cum poate o firma sa creeze continut de calitate in advertoriale seo?
„Nu este suficient sa recicleze alte articole si advertoriale seo postate de concurenta sau alte persoane. Este extrem de important sa aduca ceva nou. Exista o multime de surse online care pot ajuta o firma sa afle ce cauta de fapt publicul tinta, dar cel mai simplu este ca ea sa mearga la clientii sau potentiali.”
Specialistii de continut ne ofera in continuare cateva sfaturi practice prin care puteti afla ce-si doresc de fapt clientii de la dumneavoastra:
1. Conectati-va cu publicul. In mod evident, cel mai simplu mod de a afla ce vor clientii dumneavoastra este de a-i intreba. Daca aveti contact direct cu ei, ii puteti intreba. Daca nu, cautati alte modalitati de interactiune. Puteti oferi evenimente, seminarii sau webinarii online. Probabil veti afla intrebari si comentarii in timpul acestor evenimente. Puteti crea o lista cu clientii de incredere si ii puteti contacta direct pentru a le solicita un feedback. Aflati cum au aflat despre dumneavoastra, ce i-a determinat sa cumpere, de ce v-au ales in detrimentul concurentei?
2. Discutati cu personalul care intra in contact cu clientii dumneavoastra (pot fi reprezentatii de vanzari sau personalul din front-office). Profitati de informatiile pe care le obtineti. Aflati daca exista intrebari si comentarii pe care le aud de obicei de la clienti. Acest lucru va poate oferi idei proaspete pentru continutul dumneavoastra si va poate ajuta sa determinati daca exista o deconectare intre strategia curenta de marketing.
3. Dupa ce ati aflat aceste informatii, legati-va de ele si creati advertoriale seo in jurul lor. Aceste bucati de continut, care nu includ publicitate deranjanta, sunt usor de digerat de publicul dumneavoastra tinta si au o putere incredibila de a atrage trafic si conversii.
4. Monitorizati activitatea de social media si fiti atent la review-urile negative. De pe platformele de social media puteti primi o multime de informatii care sa va ghideze in crearea continutului pentru advertoriale seo, articole si pagini de atragere a noilor clienti.