Cosmetice care poartă denumirea mărcilor de top sau produse personalizate, accesorii diversificate, de cea mai bună calitate, acestea sunt suplimentele pe care cei care oferă servicii hoteliere le pun la dispoziția oaspeților cu scopul de a-i atrage și de a le spori confortul.
Într-adevăr, cosmeticele și accesoriile hoteliere pot spori confortul oaspeților, iar aceștia vor aprecia întotdeauna dacă li se oferă astfel de produse, mai ales dacă sunt unele de calitate. Iată care sunt avantajele cosmeticelor și accesoriilor hoteliere și cum poți face să alegi pe cele mai bune pentru clienții tăi.
Din categoria cosmeticelor hoteliere, pe lângă clasicele săpunuri, șampoane sau geluri de duș de care oaspeții tăi vor avea cu siguranță nevoie, le poți arăta o grijă deosebită alegând și produse speciale de îngrijire precum crema de corp, produsele pentru îngrijire dentară, produsele pentru igienă, îngrijire și demachiere, produsele pentru îngrijirea unghiilor sau cele pentru bărbierit.
De la covorașul de la intrare care poate schimba dispoziția oaspeților dacă este ales în mod corespunzător la papucii hotelieri sau prosoapele pe care oaspeții le folosesc în decursul sejurului petrecut în spațiul de cazare oferit, orice detaliu poate face diferența. Alege accesoriile de care oaspeții tăi au nevoie și aceștia se vor bucura de confortul oferit. Halatele sau prosoapele de mâini, uscătoare de păr sau o simplă oglindă pe dulapul din baie, oricare dintre acestea pot face diferența atunci când vine vorba de satisfacția clienților tăi.
De ce să le pui clienților la dispoziție cosmetice și accesorii hoteliere?
Imaginea pe care o creezi în fața clienților este cea care te va recomanda. Arătându-le acestora că ai grijă de fiecare detaliu, sporești șansele ca serviciile hoteliere pe care le oferi să fie căutate și dorite și de alți clienți, deoarece recomandările celorlalți reprezintă prima modalitate de a atrage clienți mai mulți.
Mai mult decât atât, având grijă de fiecare detaliu de acest fel, vei reuși să îți menții clienții fideli – grija pe care o ai pentru ei va fi încă un motiv pentru ca oaspeții să îți treacă din nou pragul.
Ceea ce este important este să le oferi acestora suficiente motive să o facă. Iar alegerea unor cosmetice hoteliere de calitate, a produselor de care au nevoie pentru ca șederea lor să fie o experiență completă, cât mai plăcută și confortabilă este unul dintre aspectele pe care trebuie să le ai în vedere. O astfel de alegere poate spori gradul de mulțumire, de satisfacție a clienților pentru serviciile pe care le pui la dispoziția lor.
Cum alegi cosmeticele și accesoriile hoteliere potrivite?
Alege întotdeauna punând pe primul loc calitatea. Este important ca produsele pe care le pui la dispoziția clienților să nu fie pur și simplu alese, și atât, ci acestea să fie unele de calitate, astfel încât clientul să fie mulțumit, să perceapă grija pe care o ai pentru el și atenția pe care o acorzi confortului de care beneficiază.
De asemenea, ține cont de toate necesitățile pe care le au oaspeții atunci când îți trec pragul. Oferă-le mai mult decât un simplu săpun de mâini și asigură-le acestora confortul sporit pe perioada șederii în spațiul de cazare pe care îl administrezi. O simplă pereche de papuci hotelieri le poate arăta acestora că ții la confortul lor și că acorzi o atenție deosebită fiecărui detaliu.
Încearcă să creezi tot confortul pentru oaspeții tăi, astfel încât aceștia să aibă senzația că sunt acasă, într-un loc primitor și cald, dotat în mod complet cu tot ceea ce este nevoie, astfel încât să nu simtă că le-ar lipsi ceva.