AQUA Carpatica continuă să construiască un vis îndrăzneț pentru români chiar și în această perioadă dificilă cauzată de pandemie. Brandul românesc pune în continuare România pe harta lumii prin acțiunile întreprinse și o face cunoscută la nivel internațional ca Patria Apelor Minerale.
Anul trecut, brandul românesc de apă minerală naturală AQUA Carpatica a pregătit o surpriză pentru românii care au trecut de 1 Decembrie prin Times Square. Drapelul național, munții Carpați, dar și o urare atât în limba română, cât și în limba engleză au putut fi văzute atunci pe 13 ecrane din Times Square, New York City, chiar de 1 Decembrie, Ziua Națională a României.
Anul acesta brandul românesc de apă minerală naturală AQUA Carpatica a putut fi văzut la Turneul Campionilor de tenis, ajuns la cea de-a 50-a ediţie. Competiția ce reunește cei mai mari jucători ai lumii s-a desfăşurat anul acesta pentru ultima oară la Londra, turneul urmând să fie mutat la Torino începând din 2021.
De asemenea, AQUA Carpatica a sprijinit Federația Română de Tenis, contribuind la succesele răsunătoare înregistrate de echipa de Fed Cup ce a avut în componență pe Simona Halep, Irina Begu sau Sorana Cîrstea. De asemenea, AQUA Carpatica sponsorizează Academia Victor Hănescu și alte competiții importante din sport.