Miercuri, motorul de căutare pentru mobilă Biano.ro a anunțat lansarea unui nou serviciu, care reprezintă o căutare vizuală pentru mobilier și decorațiuni. Se spune că va fi prima pe piața internă, care va permite comparații de prețuri pe segmentul dat. Din cadrul actualului garden office, am decis să testăm serviciul imediat.
Piața de mobilă și decorațiuni, care aparține grupului de investiții Miton, a decis să facă față unei situații în care clienții au găsit același mobilier în mai multe magazine online, sub nume diferite și chiar la prețuri diferite, în timp ce singura modalitate de a compara a fost să navigheze manual oferta diferitelor site-uri web. „Deși, de exemplu, electronica sau produsele cosmetice sunt ușor de comparat, pur și simplu, după nume sau numărul articolului, mai puțin posibil este în cazul mobilierului. Majorității oamenilor le lipsește orice sistem uniform de etichetare”, a explicat CEO-ul Biano, Michael Zelinka.
Pentru a utiliza noul serviciu, este suficient să încărcați o captură de ecran, fotografii cu produsul sau – după cum am aflat – fotografii cu mobilier vechi în stare reală. Sistemul în sine va folosi inteligența artificială pentru a genera aceleași bunuri sau produse similare din zeci de magazine online diferite. „Sistemul nostru analizează fiecare imagine și îi poate atribui produse reale din catalogul Biano.ro. Spre deosebire de majoritatea companiilor care folosesc căutarea vizuală, noi am dezvoltat sistemul în interiorul Biano. Avem o echipă de dezvoltare internă care se ocupă de inteligența artificială, datorită căreia multe dintre inovațiile noastre de produse din acest an se vor referi la AI ”, a spus Zelinka.
Așa că am decis să încercăm noutatea în StartupJobs Newsroom imediat în actualul garden office. Trebuie de remarcat faptul că a funcționat fiabil, chiar dacă starea băncii scanate este de așa natură, încât nimeni nu ar fi surprins, dacă nu s-ar putea găsi nimic de genul acesta. Cu toate acestea, rezultatul a fost de 22 de produse similare găsite în unități de secunde. Întreaga operațiune a durat aproximativ un minut, a fost suficient să te ridici de pe bancă, să faci o fotografie, să trimiți fotografia de pe telefonul mobil către computer și să aștepți comparația.
Cu noutatea sa, compania, care folosește peste o mie de magazine online, dorește să susțină inovația și creșterea pieței de mobilă online. „Oamenii sunt obișnuiți să comande și să compare online totul, de la sărbători la mâncare. Dar încă cumpără mobilier de modă veche. Vrem să îi ajutăm să schimbe acest lucru „, a spus Zelinka.
BIANO lansează o nouă versiune a site-ului web și o campanie video pentru a sprijini căutarea de imagini. Anul acesta, compania se pregătește și pentru extinderea în străinătate – până acum își desfășoară activitatea în Slovacia, România, Brazilia și Olanda.