Domeniul resurselor este foarte vast, iar sarcinile pe care trebuie să le îndeplinească un specialist HR pentru ca procedura de administrare personal și salarizare să se desfășoare corect solicită cunoștințe din mai multe sfere: legislație, recrutare, tehnologie, psihologie organizațională și chiar leadership pentru procesul de induction onboarding urmat de trainingul și evaluarea angajaților. Astfel că este nevoie de un echilibru pentru a putea îndeplini toate aceste sarcini și strategia să fie eficientă. Iar din cauza diversității și a complexității sarcinilor care trebuie îndeplinite haosul nu întârzie să apară. De aceea, iată 3 aspecte pe care să le ai în vedere pentru a te bucura de rezultate:
• La baza unei bune strategii de administrare personal și salarizare eficiente se află o bună organizare
Într-adevăr acest aspect poate face deja parte din rutina noastră zilnică, însă poate nu i-am acordat atenția de care are nevoie. Pentru a te bucura de o organizare eficientă trebuie să cunoști îndeaproape toate sarcinile pe care le ai de îndeplinit. Te poți folosi de fișa postului, sau îți poți crea propria listă în care să notezi cât mai detaliat toate sarcinile, chiar și cele aparent neînsemnate, cum ar fi procesul de induction onboarding pentru noii angajați. Astfel îți construiești o viziune detaliată, eviți haosul și îndeplinești sarcinile la timp.
• Stabilirea obiectivelor și urmarea pașilor pentru a ajunge la atingerea lor asigură propulsarea spre rezultate
Dacă nu ai o un scop bine definit, nu știi ce trebuie să faci. E ca și cum plănuiești o excursie: ai destinația și în funcție de aceasta stabilești traseul pe care trebuie îl urmezi pentru a ajunge acolo. Prin urmare, te poți bucura de rezultate numai dacă ai un scop pe care l-ai îndeplinit. De exemplu, o activitate din procedura de administrare personal și salarizare este după recrutare, cea de induction onboarding, adică facilitarea adaptării noilor angajați în companie. Scopul este ca aceștia, după o perioadă de training să poate presta munca pe cont propriu astfel încât afacerea să prospere. Așa știi că trebuie să introduci noii angajați colegilor, să îil ajuți să se integreze în echipă și să îi l informezi despre politicile interne și procedurile de lucru, apoi să îi atribui sarcinile și să îl supervizezi.
• Utilizarea unor softuri performante pentru HR și Payroll evită risipirea timpului pe sarcinile repetitive
Așa cum am menționat există multe sarcini pe care trebuie să le îndeplinească un specialist în resurse umane, cu atât mai mult dacă ne raportăm și la administrarea personalului și a salarizării în companii cu sute de angajați. Cea mai bună soluție este digitalizarea. UCMS by AROBS propune două astfel de softuri True HR și dp-Payroll cu funcționalități complexe care să vină ca un răspuns imediat la orice nevoie, având în spate o echipă de specialiști gata să răspundă la orice solicitare. De asemenea, softul dp-Payroll este actualizat la zi cu modificările legislative. Dacă dorești să afli mai multe despre cele două softuri, poți lua legătura cu echipa la office@ucms.ro sau la telefon 0720 534 424.