E un lucru binecunoscut că diversele modele de vitrine frigorifice au o putere magnetică formidabilă în ziua de azi. Ele pot influența decisiv deciziile de cumpărare pe care clienții le fac. La TC Romania Crown Cool le găsești acum la niște prețuri imbatabile.
Clientul alege mai întâi cu ochii din vitrina frigorifică
Când e vorba de produse alimentare, oamenii fac o selecție întâi vizuală, așa încât din ce în ce mai des, dată fiind și multitudinea de oferte cu care sunt bombardați permanent, iau decizia de a cumpăra sau nu un anumit produs în 90% din cazuri doar din priviri.
De aceea, prezentarea preparatelor într-o vitrină frigorifică de patiserie performantă tehnic, cu un design la modă, este esențială în procesul de creștere al vânzărilor.
Spre deosebire de alte produse, atunci când un potențial consumator urmează să intre într-o patiserie, el deja are în minte cam ce vrea să cumpere, după ce criterii și de câți bani.
Evident, aceste elemente, chiar dacă sunt în linii mari aceleași, în conținutul lor diferă de la un client la altul. La final însă, aspectul acestora capacitatea de a influența decisiv decizia de cumpărare.
Dacă este inspirat organizată și perfect igienizată, vitrina comercială va fi arma secretă ce îi va face pe clienți să cumpere un volum mai mare de preparate decât aveau de gând, pentru simplul motiv că… acestea arată frumos!
Iată de ce este nevoie ca întotdeauna să fie etalate în vitrine de patiserie cu o estetică deosebită: Produsele calitative, apetisante, atractive pentru ochi, îi vor face pe clienți să își dorească cu ardoare să le guste.
Care sunt criterii după care se ghidează orice client într-o patiserie?
– design-ul echipamentului de prezentare al produselor destinate vânzării.
– aspectul preparatelor de patiserie expuse la vânzare;
– modul de prezentare al produselor în vitrina de patiserie;
gradul de igienă al vitrinei.
Mai mult decât în cazul altor mărfuri expuse în vitrine comerciale reci, neutre sau calde, vitrina patiserului este un soi de oglindă în care clienții privind pot să își facă o idee despre produsele din ofertă, calitatea lor și chiar despre unitatea în ansamblu. Mai exact dacă igiena este literă de lege, dacă există respect față de consumatori prin felul în care sunt aranjate mărfurile, afișate prețurile etc.
- Cum transformi vitrina de patiserie într-un magnet pentru clienți?
Alege echipamente eco friendly, deoarece nu doar că arată cool, dar și factura la energie electrică va fi scăzută la finalul fiecărei luni, iar acest lucru se va reflecta în costurile administrative ale unității tale de patiserie. - Comandă acel tip de vitrină ce se potrivește perfect pentru unitatea ta.
- Personalizează vitrina de patiserie cu ajutorul luminilor led care oferă cea mai bună prezentare a produselor oferite clienților spre comercializare.
- Nu apela, din dorința de a face economii, la echipamente second hand. Întotdeauna este preferabil să investești în vitrine moderne, care atrag atenția publicului asupra produselor prezentate. Investiția se va amortiza rapid.
- Întotdeauna trebuie ca geamul vitrinei frigorifice de patiserie să fie păstrat perfect curat, deoarece reprezintă unul dintre punctele fundamentale în alegerea oricărui client.
- Echipamentul frigorific trebuie setat exact la temperatura optimă pentru preparatele expuse.
Acționează chiar acum și dotează-ți unitatea cu cele mai performante echipamente HoReCa. Răsfoiește catalogul de la TC Romania Crown Cool.