AllProWeb Marketing este o agentie de marketing online care, prin serviciile de promovare oferite, contribui la succesul obtinut de companiile de care se ocupa, indiferent de nisa pe care acestea isi desfasoara activitatea. In mod cert, afacerile online au nevoie de promovare pentru a se dezvolta si a cunoaste succesul. Un numar mai mare de vizitatori pe web site se poate transforma intr-un numar mai mare de cumparatori online. Profesionistii AllProweb.ro pot determina ca vizibilitatea online sa creasca prin actiuni care au ca scop optimizarea SEO de calitate.
Mediul online reprezinta o reala oportunitate pentru afaceri, fiind considerat de catre foarte multi analisti viitoarul acestora. Site-urile pot fi considerate carti de vizita virtuale, indiferent de domeniul business-ului, doar ca nu este suficient sa existe. Pe langa faptul ca un site trebuie sa fie realizate intr-un mod profesionist, intuitiv si atractiv, in acelasi timp, pentru consumatorii online, promovarea online este un element crucial.
Desi un subiect amplu, despre promovarea in mediul virtual se poate vorbi si concis, facand referire doar la unul dintre aspectele pe care le include.
Promovare online prin optimizare SEO Off-Page
In principiu, este vorba despre optimizare SEO in afara site-ului. SEO off page se defineste prin “ toate masurile care pot fi luate in afara site-ului cu scopul de a imbunatati pozitiile acestuia in pagina de rezultate. Toate aceste masuri ajuta la crearea a cat mai multe backlinkuri de calitate”. Prin aceste link-uri se diferentiaza site-urile, acestea obtinand o pozitie mai buna sau mai putin buna in rezultatele cautarilor. Practic, motoarele de cautare interpreteaza ca aceste link-uri sunt niste voturi de incredere acordate de alte site-uri.
O campanie de obtinere de backlink-uri si optimizare off page eficienta trebuie sa aiba trei elemente foarte importante: cantitate, diversitate si calitate.
Cum se pot obtine aceste link-uri? Printr-o strategie de optimizare off page eficienta! Ce inseamna „eficient”? Existenta unor elemente esentiale in campaniile de optimizare off page!
Content marketing
Nu este vorba despre un concept nou, fiind utilizat in offline chiar din 1895, de catre John Deere, companie care a lansat “The Furrow”, prima revista pentru clientii sai. Azi, avand in vedere amploarea fenomenului Internet si granitele nemarginite ale acestuia, astfel de campanii sunt realizate online. Cum se poate atrage atentia potentialului client si cum se poate distribui optim continutul, in ideea in care se urmareste castigarea mai multor link-uri?
- Social Media: pe facebook, de exemplu, cifra utilizatorilor a depasit 1,5 miliarde – un aspect de care se poate profita. Utilizatorii impartasesc informatiile, dau like si share la continut divers. In mod similar si alte retele.
- Creare si distribuirea infograficelor: deloc simplu si mai scump de realizat si implementat, insa poate fi o unealta virala pentru obtinerea unor link-uri de calitate;
- Video content: nimic nou in faptul ca imaginile video sunt mai bine primite de catre public, in comparatie cu textele. Produsele sau serviciile promovate prin filmulete vor obtine rezultate remarcabile;
- Plasarea unor articole bune, informate si coerente, pe site-uri de nisa, cu autoritate mare;
Metodele prezentate anterior reprezinta doar o parte a optimizarii off page. Acesteia i se mai adauga postarile pe forumuri, business reviews s.a.m.d. Link-urile nu doar ca vor creste autoritatea web site-ului, ci vor genera trafic constant.