Ai facut o schimbare majora in cariera ta? Poate ca motivul a fost nevoia de mai mult timp pentru tine si cei dragi sau pur si simplu aveai nevoie de ceva nou. Indiferent care a fost motivul, trebuie sa stii ca lucratul de acasa, desi este o optiune foarte comoda, vine cu o serie de provocari. Daca iti desfasori munca din confortul propriei locuinte, atunci trebuie sa iti creezi un mediu potrivit, care sa contribuie la productivitatea ta. Sa iti organizezi propriul timp nu este o sarcina tocmai usoara si, de regula, vine la pachet cu nevoia de a avea unele lucruri si obiecte de baza, pentru ca tu sa iti desfasori activitatea cat mai bine.
Asadar, uite ce nu trebuie sa iti lipseasca din spatiul de lucru, pentru a-ti desfasura activitatea cat mai bine:
1. Un laptop performant
Cu siguranta, este de la sine inteles faptul ca ai nevoie de un laptop bun. Laptop-ul de serviciu ar trebui sa contina numai documentele si fisierele special destinate muncii si sa fie potrivit nevoilor tale, in cazul in care trebuie sa tii legatura cu colegi din alte colturi ale lumii, sa trimiti documente stufoase si proiecte legate de job. Trebuie sa ai memorie suficienta si o baterie buna, care sa te tina suficient timp, fara sa fii nevoit sa stai constant cu incarcatorul in functiune. In magazinul Acumulator-shop gasesti baterii pentru laptop, de unde iti poti confectiona una potrivita modelului tau, in cazul in care cea veche nu se comporta asa cum ar trebui. In orice caz, este bine sa investesti intr-o baterie pe care sa o ai de rezerva, daca stii ca volumul tau de munca este foarte mare, iar laptop-ul este nevoit sa suporte multe ore online. Pe site gasesti baterii de laptop Asus, Acer, Apple si multe altele.
2. O incapere special destinata job-ului
Indiferent de orele pe care trebuie le lucrezi zilnic, e nevoie sa separi timpul liber de job, asa ca, o incapere special amenajata este metoda ideala de a te pastra concentrat. Daca locuiesti intr-o garsoniera si nu beneficiezi de mai multe camere, atunci poti separa zona de lucru cu ajutorul unui perete fals, din lemn , sau poti amenaja biroul intr-un colt al camerei, cat mai separat de restul elementelor de decor si pieselor de mobilier. Plantele te ajuta foarte mult la nivel vizual, deoarece ele relaxeaza si calmeaza si intretin atmosfera in orice incapere. Amenajeaza cat mai simplu si natural, fara culori foarte stridente si obositoare. Alege accesorii de decor care sa faca mediul de lucru mai serios, insa nu prea sobru.
3. Lumina foarte buna
Desigur, lumina este foarte importanta atunci cand lucrezi. Ea nu trebuie sa fie nici prea puternica, pentru a nu risca sa iti obosesti ochii, dar nici prea slaba, ca sa nu vezi suficient de bine. Daca ai posibilitatea, aseaza-ti biroul langa geam, unde sa ai parte de cat mai multa lumina naturala. Mai mult de atat, privelistea de pe fereastra te poate ajuta sa lucrezi mai relaxat, iar atunci cand simti nevoia sa iei o pauza, poti sa deschizi larg fereastra si sa inspiri putin aer de afara. Pentru zilele de iarna, cand ziua este mai scurta si, automat, beneficiezi de mai putina lumina, alege o lampa de birou.
Daca te-ai hotarat sa lucrezi de acasa, trebuie sa acorzi foarte multa atentie mediului si lucrurilor din jurul tau, pentru a-ti pastra ordinea si disciplina, in continuare. Cu o buna organizare si o gandire cat mai pozitiva, poti obtine rezultate foarte bune chiar si din confortul propriei case si, astfel, decizia luata nu iti va creea nicio dificultate pe plan profesional.