Despre identitatea ELMAS

Pornind de la mesajul transmis de logo-ul ELMAS, se poate intui clar în ce zonă de activitate și în ce piață se poziționează compania brașoveană ELMAS SRL.

Logo-ul grafic este compus din două săgeți orientate în sus și în jos, între ele aflându-se cuvântul ELMAS, reprezentat într-o grafică clară și personalizată. Sub logo este scris simplu INSTALAȚII DE RIDICAT.

De fapt, cuvântul ELMAS este alcătuit conceptual, fiecare literă reprezentând produsele fabricate și comercializate de companie:
E= elevatoare
L= lifturi
M= macarale industriale
A= ascensoare
S= stivuitoare.

Compania privată a luat ființă în anul 1990 având în componență 12 asociați, cetățeni români și capital 100% privat românesc. Pe măsură ce s-au creat parteneriatele și direcțiile de business, s-au conturat viziunea, valorile și personalitatea viitorului brand ELMAS. Drept consecință, în anul 1995 a fost realizat logo-ul de companie și marca a fost înregistrată. În decursul timpului ELMAS, prin resurse unice și personale, a livrat produse de calitate apreciate de clienții din piața de profil.

Astfel compania este percepută atât în țară cât și peste hotare în mod pozitiv, având o continuă ascensiune, fiind aliniată la tehnologii moderne și o resursă umană de calitate.

Brandul ELMAS transmite principalele valori ale companiei și se regăsește în toate mediile de comunicare ale acesteia cu clienții și colaboratorii săi. Recunoașterea calității produselor ELMAS din partea clienților, a unor organisme de specialitate și asociații profesionale acreditate, nu a întârziat să apară.

Prin urmare, trei ani consecutiv compania brașoveană a obținut premii la categoria „Lifturi Speciale”, din cadrul concursului internațional „Project of the Year” , organizat de revista de specialitate Elevator World din SUA, confirmând promisiunile brandului ELMAS.