LA CE SĂ FII ATENT ATUNCI CÂND SELECTEZI O AGENȚIE DE PR&COMUNICARE?

1. SETEAZĂ OBIECTIVELE Orice strategie de PR, strategii de promovare, branding trebuie aliniate foarte bine la planul de business. Pentru asta este important să setezi clar obiective SMART – specifice, măsurabile, accesibile, relevante și time-bound. După ce sunt clare obiectivele, sfatul nostru este să te gândești la ce tip de agenție te poate susține în atingerea obiectivelor. Noi, Tudor Communication, te putem susține dacă obiectivele sunt din zona accelerării cresterii și inovarea afacerii tale, branding, PR și comunicare, PR & marketing digital. Întrebări pe care le poți lua în calcul când setezi obiectivele: Ce anume îmi doresc să îmbunățățesc prin relații publice? Care sunt 3 obiective cheie pe care vreau să le ating?

2. SETEAZA BUGETUL

După ce sunt aliniate obiectivele de PR și comunicare cu cele de business, trebuie alocat un buget realist în raport cu obiectivele.

Calitatea brandului este dată de cea a serviciilor, produselor și atenției față de mediul intern și extern.

3. CAUTĂ AGENȚIA POTRIVITĂ PENTRU TINE

Sfaturile, opiniile sunt utile atâta timp cât alegem din ele ce este folositor pentru noi și situația noastra de business.

Cu obiectivele și bugetul setate, puteți începe să cautați tipul potrivit de agenție de PR din tier-ul în care se incadrează planul dumneavoastră. Sunt agenții și specialiști PR care se adresează în special corporațiilor, companiilor mari, și agenții, cum este și Tudor Communication, care se adresează IMM-urilor – companiilor mici, medii, persoanelor fizice, PFA-urilor sau start-up-urilor.

Lista scurtă și alegerea agenției de PR care să vă ajute în creionarea și implementarea unor strategii de promovare, strategii de pr, branding sau strategii de pr & marketing digital, va avea la bază informații despre reputația agențiilor, recenzii, prezența pe rețelele sociale, mărturii, clienți etc.

4. TRANSMITE SOLICITAREA CĂTRE LISTA SCURTĂ & SETEAZĂ ÎNTÂLNIRI

Primul pas va fi să trimiteți către lista scurtă brief-ul / solicitarea care să ilustreze nevoile de business și care sunt așteptările / KPI pe care vi le doriți împlinite, dar și criteriile de selecție a agenției câștigătoare.

Important de clarificat că agențiile de PR, Comunicare au rol de a vă susține imaginea de brand, de poziționare în fața clienților, a partenerilor, a angajaților, de a vă ajuta să creșteți și să vă dezvoltați.

Întrebări posibile pe care le puteți adresa: „Mai aveți clienți din industria mea? Care este experiența pe care o are specialistul de PR pe care ni-l veți aloca? Cum măsurați succesul?”

5. ALEGEȚI AGENȚIA DE PR

Ultimul pas pentru angajarea unei agenții de PR este să parcurgeți procesul de integrare cu acestea.

Este important să finalizați contractarea, trecute clar perioadele de raportare, cine este specialistul de PR alocat, persoana de contact din partea companiei, datele de contact.

De-a lungul întregului proces și a colaborării setarea așteptărilor și o comunicare clară, este necesară.

6. CE PUTEM FACE NOI PENTRU TINE

Serviciile pe care le oferă Tudor Communication sunt:

 Accelerarea cresterii și inovarea afacerii tale prin:

  • Audit;
  • Strategie și Plan: Afaceri, Marketing, PR tradițonal și digital, Management de criză;

 PR și comunicare:

  • Relații media;
  • Evenimente;
  • Campanii;
  • Publicitate;
  • Foto-Video storytelling;

 Branding:

  • Personal;
  • Corporate;
  • Website;
  • Promovare;

➜ Social Media și Marketing Digital

Campanii organice și plătite.