Crearea de anunțuri cu o agenție Facebook Ads

Anunțurile din Facebook sunt o sursă reală de generare a vânzărilor. Trebuie să știi să setezi și să administrezi campaniile pe această rețea. Anunțurile de pe Facebook pot fi extrem de solicitante și pot atrage atenția zilnic. 

Reclamele de pe Facebook necesită un design creativ, monitorizare consecventă și optimizare constantă pentru a menține interesele utilizatorului la un nivel maxim și pentru a rămâne orientat către obiectivele propuse. O agenție de marketing online crează anunțuri care să atragă publicul țintă, urmărește zilnic campaniile, comunică clientului dacă ceva trebuie modificat și realizează o raportare cât mai exactă pentru fiecare campanie în parte.

Poate să pară simplu, dar prin reclamele din Facebook Ads trebuie să:

  • definești grupul sau categoriile de persoane țintă;
  • realizezi o abordare diferită;
  • selectezi reclamele în funcție de audiență;
  • efectuezi retargeting și remarketing;
  • beneficiezi de o automatizare a diverselor setări;
  • controlezi bugetele pentru fiecare anunț și campanie în parte;
  • faci testări de campanii sau anunțuri;
  • modifici diverse anunțuri, audiențe, setări;
  • administrezi cât mai ușor și rapid campaniile;
  • obții rapoarte cât mai concrete, în timp real și realiste etc.

Toate acestea pot să devină niște provocări reale pentru o persoană care nu este specializată. În aceste condiții, apelarea la o agenție Facebook Ads a devenit o necesitate pentru multe afaceri deoarece trebuie să realizezi modificări, optimizări și setări zilnice pentru a avea rezultate bune, adică vânzări pe Facebook.

O agenție Facebook Ads îți poate oferi următoarele servicii:

 

  • Consultanță și Strategie

 

Dezvoltarea și implementarea strategiei pe Facebook astfel încât să atingă toate obiectivele de marketing cu rezultate optime. 

 

  • Audit al contului

 

Ai deja un cont Facebook Ads și campanii setate de ceva timp. Atunci un audit PPC realizat de o agenție specializată îți poate arăta ce faci bine și unde greșești, ce trebuie să optimizezi sau modifici, ce oportunități poți avea etc.

 

  • Creștere vânzări

 

Prin administrarea contului, o agenție trebuie să îți aducă vânzări multiple la o rentabilitate a investiției cât mai bună. Dar în acest caz trebui tu să știi care este costul final al unei achiziții și cât ești dispus să cheltui pentru o vânzare.

 

  • Generare lead-uri

 

Pentru a avea vânzări trebuie să generezi și lead-uri. Astfel de campanii trebuie să aibă alte obiective și un alt mesaj pentru a îndeplini scopul final de generare lead-uri.

 

  • Recunoaștere a mărcii

 

Adică branding. Brandul tău să fie cunoscut de către publicului țintă. Cu acest tip de campanie se va îmbunătăți impactul sau vizualizările asupra mărcii, a produselor și serviciilor furnizate.

O agenție Facebook Ads specializată îți va crește numărul de vizualizări (lead-uri) și numărul de vânzări fără să te încarce cu alte responsabilități. Poți scala rapid afacerea cu o promovare online direcționată pe Facebook Ads și pagini de destinație personalizate construite pentru a converti traficul plătit în clienți.