4 greseli pe care le poti face cand ai un site web

Daca ti-ai dorit mult sa ai un site web iar acum in sfarsit il detii, afla ca acesta este doar inceputul. Un website iti ofera o expunere mare, si trebuie sa ai grija de tot ce ajunge in fata celor care intra pe pagina ta. 

 

Iata cum sa eviti cele mai intalnite 4 greseli ale posesorilor de site-uri web

 

  • Actualizeaza cat mai des site-ul

Sa iti faci un site nu este suficient iar munca nu se termina aici. Acesta necesita timp si resurse investite in mod constant. Pentru a ramane relevant, este nevoie sa actualizezi paginile de pe site-ul tau. De asemenea, informatiile expuse acolo trebuie sa fie mereu corecte, asadar, ori de cate ori ceva ce ai anuntat pe site nu mai este valabil, trebuie sa modifici astfel incat utilizatorii sa stie situatia reala si actuala. Nu in ultimul rand, vino constant cu imbunatatiri, pentru a le oferi clientilor tai o experienta din ce in ce mai placuta.

 

  • Alege firma de hosting potrivita

Cei mai multi posesori de site-uri primesc plangeri de la utilizatorii carora li se blocheaza paginile. Este responsabilitatea ta sa te ocupi ca site-ul sa functioneze 24/7, fara intreruperi. Prin urmare, alegerea furnizorului de hosting este una extrem de importanta. Este esential sa nu te expui riscurilor si sa apelezi la un tip de gazduire web adaptata nevoilor tale. Daca optezi pentru gazduire web de la BTS Telecom, vei putea alege dintr-o varietate de pachete pe cel care ti se potriveste si nu vei plati mai mult decat este necesar. Este important sa ai resurse alocate exclusiv tie, dar si consultanta in permanenta. 

 

  • Vino cu noutati

Nu te baza doar pe ce ai de oferit in prezent. Pentru a avea clienti noi, dar si pentru a-i pastra pe cei deja existenti, este nevoie sa vii mereu cu lucruri noi si diferite. Daca ai un magazin online, adauga constant produse pe care potentialii tai clienti nu le pot gasi in alta parte. De asemenea, asculta-ti utilizatorii si ofera-le produsele de care sunt interesati dar pe care nu le-au gasit inca pe site-ul tau. Daca ai un blog, scrie despre niste subiecte interesante ce nu sunt atinse altundeva. In felul acesta vei capta atentia asupra site-ului tau si o vei si pastra. 

 

  • Fa reclama intr-un mod corespunzator

Fara indoiala ca este nevoie sa iti promovezi site-ul. Ai grija insa cum o faci. Orice ajunge in fata potentialilor clienti, incepand de la numele de domeniu, trebuie sa te reprezinte si sa te ajute sa iti construiesti imaginea pe care ti-o doresti. Nu insista foarte mult cu reclamele si pastreaza o limita. In caz contrar, risti ca advertising-ul tau sa devina agasant pentru public, care isi va pierde interesul.

De asemenea, acorda atentie reclamelor pe care le accepti pe site-ul tau. Poti citi aici despre cum sa faci corect publicitate pe un blog. Exista aceeasi regula, sa fii agresiv, covingator, insa nu intr-atat incat sa devii deranjant. Pe langa asta, nu face reclama doar pentru a primi o suma de bani. Colaboreaza doar cu parteneri in care crezi si care iti fac cinste. Altfel, iti vei pierde credibilitatea si este foarte greu sa o recastigi.

 

Prin urmare, responsabilitatea unui site web inseamna sa te ocupi ca acesta sa fie actualizat si functional, fara intreruperi si sa fie diferit de competitie. In acelasi timp, e important sa nu faci reclama intr-un mod abuziv nici tie nici celor cu care colaborezi.

 

Sursa foto: Pexels.com