Mobilierul office – 4 piese necesare în orice firmă

Renovarea spațiului de lucru ori mutarea în unul nou implică multe activități pe care trebuie să le iei în calcul de la început. Alegerea pieselor de mobilier office se numără printre cele mai importante sarcini, așa că nu o poți lăsa pe mâna oricui din firmă.

Scopul este să îmbunătățești zona de lucru, astfel încât să devină mai modernă și mai funcțională. Dacă nu ești atent la timp la anumite detalii, s-ar putea să observi prea târziu că încep să apară probleme, cum ar fi un mobilier care nu se potrivește în spațiu.

Cele mai mari provocări apar atunci când nu dispui de un spatiu de lucru mare ori când ai încăperi atipice. Soluția este să optezi pentru mobilier de birou la comandă fiindcă se potrivește la perfecție în ambient, te ajută să optimizezi spațiul și are exact designul pe care ți l-ai dorit (de la materiale și nuanțe până la ultimele accesorii). Pentru a scăpa de toate grijile, nu trebuie decât să apelezi la o echipa de profesioniști care să se deplaseze la sediu, să facă măsurătorile, după care să îți ofere consultanță și să se apuce de treabă.

1. Mobilier de recepție office

În multe firme mobilierul de recepție office nu primește atât de multă atenție pe cât merită, ceea ce este o mare greșeală. Aceasta este zona care reprezintă imaginea companiei, astfel că trebuie să fie amenajată cu piese de calitate, care au design modern.

Asigură-te că clienții, furnizorii, viitorii angajați și partenerii de afaceri își fac o impresie bună despre companie de la prima vizită. Succesul și planurile mărețe de viitor ale echipei trebuie să se simtă și în stilul de amenajare al spațiului.

2. Birouri office pentru angajați

Designul și modul în care sunt amenajate birourile office pentru angajați joacă un rol important în stimularea creativității și a productivității. Salariații au nevoie de o zonă de lucru liniștită, în care să se miște în voie, care să le ofere intimitate, dar și suficientă lumină naturală. Biroul în forma de L este una dintre piesele tot mai comandate în ultimii ani, grație avantajelor pe care le oferă: spațiu mare atât pentru picioare, cât și pentru pc-uri și obiectele de papetărie. Astfel angajații se pot concentra și organiza mai bine. Consultă gama completă de birouri office pe mobilier-birou.ro – de la birouri simple, birouri în forma de L, birouri tip stea cu 4 posturi de lucru până la mobilierul pentru call center.

La fel de mult va conta și amenajarea unei zone în care echipa să se poată destindă, unde să își poată reîncărca bateriile. Un set cu canapea și fotolii office ar putea ușura activitatea zilnică. În cazul în care nu știi ce fel de îmbunătățiri să aduci firmei, organizează o ședință și solicită opinia angajaților despre amenajarea biroului office.

3. Mobila office din sălile de ședințe

Mesele de consiliu, biblioteca office și scaunele office sunt principalele piese pe care trebuie să le ai în vedere dacă amenajezi o sală de ședințe. Specialiștii în interioare recomandă modele rafinate, cu aspect modern, care să îi inspire pe cei prezenți la discuții constructive și idei îndrăznețe. În funcție de dimensiunea spațiului și de tipul firmei, poți lua în calcul mesele de consiliu de 20 de persoane ori de câteva persoane.

4. Biroul managerial

Nu mai este o noutate pentru nimeni faptul că biroul managerial trebuie să inspire caracteristicile unui lider puternic – determinare, succes și încredere. Produsele trebuie să fie realizate din materiale de calitate superioară și să impresioneze prin finisaje de excepție, cu grosimi mai mari decât standardul de 18 mm, mdf placat cu hlp și mdf melaminat.

Pe lângă biroul managerului, încăperea mai poate fi amenajată cu o bibliotecă, cu dulapuri de depozitare, cu canapea și fotolii office pentru musafiri.

Primul pas pentru amenajarea spațiului office l-ai făcut deja. Acum îți poți nota modificările pe care vrei să le faci și piesele de care ai nevoie, după care să suni la o firmă de specialiști care să te ajute să îți pui în aplicare ideile.