Brandul GAMA – un brand românesc cu o frumoasă istorie, sărbătorește în acest an 30 de ani de activitate. GAMA a devenit astăzi brandul de cămăși Nr.1 in Romania.
În spatele acestei reușite se află o filosofie bazată pe trei piloni importanți și anume seriozitatea, calitatea și diversitatea. Aceste valori se regăsesc în materialele folosite și totodată în produsele ce ajung pe rafturile magazinelor. Prezentând receptivitate la dorințele clienților, brandul GAMA reușește de fiecare dată să satisfacă cerințele acestora prin oferirea unor produse elegante și de o calitate ireproșabilă.
Brandul GAMA – Povestea unui brand cu tradiție
În anul 1991, se scrie prima filă a poveștii brandului GAMA. Povestea începe într-un mic atelier manufacturier, în care 3 oameni realizau 20 de cămăși pe săptămână. Cu pași mici dar siguri, brandul GAMA și-a construit un renume pe o piață mereu în schimbare, reușind să devină astăzi un brand cu recunoastere națională.
Încă de la început, brandul GAMA s-a diferențiat de celelalte companii cu același profil din România, alegând să producă sub umbrela propriului brand produse destinate românilor în detrimentul producției pentru export. La acea vreme, acest lucru însemna un proces lung, dificil și cu numeroase incertitudini, neavând certitudinea succesului. Dar, îndrăzneala si determinarea fondatorului, Dorin Schiau, de a ieși din tipare și de a alege calea mai dificilă a fost o alegere inspirată, reușind după două decenii să câștige notorietate și aprecieri din partea românilor. Pentru brandul GAMA, acest drum a reprezentat calea spre reușită.
Ajungând să producă peste 120.000 de cămăși pe an, compania GAMA și-a câștigat poziția de lider pe piața din România în ceea ce privește vânzarea de cămăși și cravate pe segmentul mainstream. Brandul pune un mare accent pe evoluția și pe adaptarea la noi tendințe în materie de modă, reușind să atragă și publicul tânăr cu produse inovative, bazate pe croieli noi, modele și culori curajoase.
Astăzi, produsele oferite de GAMA se regăsesc în aproximativ 300 magazine partenere din România.
Brandul GAMA investește în extinderea business-ului în 2021
În pofida unui an 2020 foarte dificil și cu multe provocări, anul 2021 se anunță a fi un an promițător pentru brandul GAMA. Compania își propune proiecte care urmăresc creșterea flexibilității afacerii, prin intermediul digitalizării. Pentru dezvoltarea brandului GAMA, compania și-a stabilit obiective ambițioase care vizează lansarea unor colectii noi de cămăși, creșterea vânzărilor în mediul online și o relație comercială îmbunătățită cu magazinele partenere. Ținând cont de contextul actual, GAMA își îndreaptă atenția și către clienții care preferă cumpărăturile online, punând la dispoziția lor produsele și serviciile pe care le regăsesc și în magazinele fizice.
Totodată, în decursul acestui an, compania GAMA va deschide un spațiu operațional și un nou depozit dedicat exclusiv magazinului on-line www.gama.ro, care vor permite o eficiență sporită în preluarea și procesarea comenzilor și în creșterea sortimentației de produse, pentru o ofertă cât mai variată. În vederea consolidării legăturii dintre brand și clienți, GAMA își propune îmbunătățirea experienței de cumpărare, prin dezvoltarea unui nou site, bazat pe cele mai noi tehnologii din comerțul on-line. Pentru brand, satisfacția clienților este cea mai importantă și eforturile întregii echipe GAMA se vor concentra pe acest lucru în viitor.