1. Test A / B
Continuand cu derularea anunțurilor, spuneti ca nu aveti nicio problema in a conduce traficul catre pagina, dar numarul efectiv de lead-uri nu reflecta destul de mult acest lucru. In primul rand, trebuie sa intelegeti de ce se intampla acest lucru și sa va adaptati eforturile in consecinta, pentru a va atinge obiectivele alese pentru servicii promovare social media.
Cateva lucruri de luat in considerare:
- Aspectul general si aspectul paginii de destinatie. Reflecta brandul? Este confuz pentru utilizatori?
- Campurile de formular necesare pentru trimitere pe pagina de destinație trebuie analizate. In timp ce doriti sa obtineti informatiile de care aveti nevoie pentru a califica un potential client sau pentru a integra un utilizator in palnia de vanzari, nu doriti să speriati utilizatorii solicitand o cantitate coplesitoare de informatii.
Pentru a afla de ce poate sa apara acest abandon sau lipsa trimiterilor, incercati sa rulati un test A / B cu mai multe versiuni ale paginii de destinatie și comparati performanta.
2. Evenimente de viata folosite ca influente
Facebook detine o mare abundenta de informatii despre profilul nostru de utilizator. Folosind profunzimea cunostiintelor care platforma Facebook le are despre useri si integrand acest nivel de cunostiite in strategia de promovare facebook ads si de direcționare, puteti ajunge la publicul tinta prin intermediul evenimentelor de viata Facebook si servicii social media.
De exemplu, daca reprezentati o companie de transport sau un depozit de stocare, este posibil sa doriti sa cautati cei care au traiti un anume eveniment, cei care este probabil sa se mute sau s-au mutat recent. Dacă vindeti produse potrivite pentru cadourile de nunta, puteți viza cei proaspat logoditi. Aceste evenimente de viata Facebook va pot ajuta sa creati o abordare mai rafinata in audienta dumneavoastra. O agentie de social media profita de aceste detalii atunci cand stabileste campanii facebook.
3. Experiente simple si fara probleme
Cand o agentie promovare facebook alege o experienta, studiaza atent afacerea, pentru a aduce utilizatorilor servicii social media care au sens pentru ei. Aceasta poate parea o logica simpla, dar veti fi surprins de cat de multe marci nu iau intotdeauna in considerare acest concept.
Daca incurajati utilizatorii spre vanzare, duceți-i direct pe pagina de vanzare. Daca promovati inregistrarile la newsletter, duceti-i spre pagina de inregistrare. Nu complicati lucrurile. Cu cat utilizatorul ajunge mai direct acolo unde are nevoie, e cu atat mai bine iar asta inseamna o administrare social media eficienta.